
Στην Γ’ Εθνική θα αγωνίζεται την νέα σεζόν ο Πιερικός Αρχέλαος μετά την οικειοθελή αποχώρηση του ΑΟΚ Βέροιας.
Επιβεβαίωση του αποκλειστικού ρεπορτάζ του Basket247 από τις 7 Ιουνίου σχετικά με την παραπάνω είδηση, καθώς η ομάδα της Πιερίας ανακοίνωσε και επίσημα πως αποδέχεται την σχετική πρόσκληση της ΕΟΚ για να καλύψει το κενό της ομάδας της Βέροιας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η ανδρική μας ομάδα επιστρέφει στα εθνικά πρωταθλήματα της Hellenic BasketBall Federation !
Την αγωνιστική περίοδο 2022-23 θα αγωνιστεί στον 5ο όμιλο της Γ Εθνικής(μετά την αποχώρηση του ΑΟΚ Βέροιας) και έτσι ουσιαστικά δικαιώνεται η τιτάνια προσπάθεια των αθλητών, των προπονητών μας αλλά και η επιθυμία των φιλάθλων μας που στάθηκαν δίπλα στην ομάδα όλη την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο.
Άκης Γεωργαντάς





