
Ο Γιώργος Σκαραφίγκας μετά τη νέα ήττα της Μυκόνου «απολογήθηκε».
Η Μύκονος βρίσκεται σε «κακό φεγγάρι», καθώς ηττήθηκε και από τον Πανερυθραϊκό και υπέστη την πέμπτη συνεχόμενη ήττα της. Ο προπονητής των Νησιωτών, Γιώργος Σκαραφίγκας, ήταν απογοητευμένος μετά το νέο αρνητικό αποτέλεσμα και σε δηλώσεις του ανέφερε μεταξύ άλλων ότι τα «κάστρα πέφτουν μόνο από μέσα».
[iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/UfVtMCT4PEQ?si=NmOZBf2AcNaS0iHK” title=”YouTube video player” frameborder=”0″ allow=”accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share” allowfullscreen ]





