
Παρελθόν αποτελεί από τον Ερμή Σχηματαρίου ο Δημήτρης Γερομιχαλός, ενώ, μαζί του αποχωρούν και οι Δημήτρης Μαργέλης και Άλκης Ιωάννου.
Δεν συνεχίζει στον Ερμή Σχηματαρίου, ο άνθρωπος που μετά τη φυγή του Ζακ Μπράιαντ κουβάλησε την ομάδα μέχρι το Final Four.
Ο λόγος για τον Δημήτρη Γερομιχαλό, ο οποίος αποχωρεί από το σύνολο του Νίκου Οικονόμου, ενώ, μαζί του φεύγουν και οι Ιωάννου και Μαργέλης.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση:
«Ο Ερμής Σχηματαρίου ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τους αθλητές Δημήτρη Γερομιχαλό, Δημήτρη Μαργέλη και Άλκη Ιωάννου. Η ομάδα μας τους ευχαριστεί για την προσφορά τους και τους εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα τους».





