
Μετά την επανεκλογή του στο ΔΣ της ΕΟΚ ο Δήμος Ντικούδης έκανε λόγο για «λασπολογία και τοξικότητα» από την απέναντι πλευρά, ενώ μίλησε για την ευθύνη που έχει η διοίκηση Λιόλιου στα σωματεία για την στήριξη.
Αναλυτικά το μήνυμά του:
«Η αδιάκοπη δουλειά για την πρόοδο του μπάσκετ, η ενότητα και το όραμα μιας διοίκησης που είναι δίπλα στα σωματεία, νίκησαν πανηγυρικά.
Η λασπολογία και η τοξικότητα υπέστησαν πανωλεθρία και οι αντίπαλοι θάφτηκαν κάτω από τη λάσπη στην οποία στήριξαν την προεκλογική τους καμπάνια.
Θέλω να πω ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στα σωματεία όλης της χώρας για την εμπιστοσύνη στη διοίκηση του Βαγγέλη Λιόλιου και σε μένα προσωπικά.
Εχουμε μεγάλη ευθύνη απέναντί τους και πολλά πράγματα να κάνουμε ακόμα στα τέσσερα επόμενα χρόνια.
Καλή θητεία σε όλους».





