
Την αποχώρηση του από τον Ερμή Σχηματαρίου γνωστοποίησε ο Παναγιώτης Φρίμαν Ετζιγιάκα, όπως του ανακοινώθηκε από την ομάδα λόγω του τραυματισμού του.
Ο 29χρονος ψηλός υποστήριξε πως αποδεσμεύθηκε από την ομάδα λόγω αλλαγών στην ομάδα της Βοιωτίας και ελπίζει να μην του στερηθεί ο μισθός για την θεραπεία του.
Αναλυτικά τα όσα έγραψε:






