Η ανακοίνωση της ομάδας της Άρτας; Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την επιστροφή του Μάριου Μιχαήλ!
🏀 Την περσινή σεζόν αγωνίστηκε στο Καναλάκι, κατακτώντας το πρωτάθλημα της Α1 ΕΣΚΑΒΔΕ, ενώ στο παρελθόν έχει αγωνιστεί σε Παραμυθιά, Βίκο BC, Πρωτέα Ηγουμενίτσας, ΓΕΚ Κέρκυρας, Ασβεστοχώρι Θεσσαλονίκης και Θρύλο Ιωαννίνων.
Γνώριμος στην ομάδα μας από τις σεζόν 2021-22 και 2023-24.
Μάριε, καλωσήρθες ξανά! 💪
Υγεία και πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας





