Δύο ήρθαν και δυο έφυγαν στον ΑΠΑΣ «Τα Φανάρια».
Αναλυτικά:
«Ο ΑΠ.Α.Σ. Νάξου «Τα Φανάρια» ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας του με τον αθλητή Σάββα Τζουγκαράκη και του εύχεται καλή συνέχεια στην ζωή και την καριέρα του!
Ο ΑΠ.Α.Σ. Νάξου «Τα Φανάρια» ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας του με τον αθλητή Γιώργο Ντούσια και του εύχεται καλή συνέχεια στην ζωή και την καριέρα του!
Η Νάξος παίζει μπάσκετ!».





