HomeΕλλαδαΑποχαιρέτησε και ευχαρίστησε τον Κάνααν ο Ολυμπιακός

Αποχαιρέτησε και ευχαρίστησε τον Κάνααν ο Ολυμπιακός

Οριστικά παρελθόν από τον Ολυμπιακό αποτελεί ο Αϊζάια Κάνααν μετά από δύο χρόνια, με την ερυθρόλευκη ΚΑΕ να τον αποχαιρετάει.
«Σε ευχαριστούμε για την πίστη, την σκληρή δουλειά και την αφοσίωσή στον οργανισμό του Ολυμπιακού! Σαςουυχόμαστε καλή τύχη στο επόμενο βήμα της καριέρας σου» αναφέρει το μήνυμα του Ολυμπιακού για τον Κάνααν.

Ο 33χρονος Αμερικανός γκαρντ,ο οποίος φέτος είχε 11,1 πόντους, 1,2 ριμπάουντ και 1,4 ασίστ σε 41 παιχνίδια της Euroleague με 42,5% από το τρίποντο, αναμένεται να συνεχίσει την καριέρα του στον Ερυθρό Αστέρα.

spot_img
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ