
O Παναθηναϊκός έκανε μια πολυ μεγάλη εμπορική συμφωνία με την εταιρεία ΑΚΤΟR. Πολύ απόρησαν για το ποια ήταν η συμφωνια που έφερε τον ΑΚΤΟR δίπλα στο όνομα του Παναθηναϊκού αλλά η αλήθεια είναι οτι τα νούμερα ειναι εξωπραγματικά. Ο Παναθηναϊκός λοιπόν συμφώνησε για δυο χρόνια με την ΑΚΤΟR για 4 εκατομμύρια ευρώ συνολικά, δηλαδή 2 εκατομμύρια το χρόνο. Αν ισχύσει και το +1 πλέον θα μιλάμε για 6 εκατομμύρια σε βάθος τριετίας. Αν βάλει κάποιος και την διαφήμιση του ΟΠΑΠ στην φανέλα μιλάμε πλέον για δυο χρυσές χορηγίες πλην φυσικά των άλλων (που δεν είναι και λίγες) που υπάρχουν ήδη στην ομάδα.





