
Ο Ροντρίγκ Μπομπουά σχολίασε το Αναντολού Εφές – Ολυμπιακός (19/3, 19:30) και τόνισε πως οι Τούρκοι θα πρέπει να είναι έτοιμοι για ένα παιχνίδι επαφών.
Συγκεκριμένα, ο Γάλλος γκαρντ ανέφερε για το ματς με τους Πειραιώτες: «Αρχίζουμε τη διπλή αγωνιστική της Euroleague με το εντός έδρας παιχνίδι με τον Ολυμπιακό. Πρόκειται για μια πολύ σοβαρή και ισχυρή ομάδα» και συνέχισε λέγοντας:
«Ο Ολυμπιακός παίζει πολύ καλό μπάσκετ το τελευταίο διάστημα και έχει πάρει θετικά αποτελέσματα. Θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για ένα ματς με σωματικές επαφές».





