HomeNBA«Διέλυσαν» τους Ουόριορς οι Σέλτικς

«Διέλυσαν» τους Ουόριορς οι Σέλτικς

Οι Μπόστον Σέλτικς δεν… χαρίστηκαν στους Γκόλντεν Στέιτ Ουόριορς διαλύοντας τους αντιπάλους τους με 140-88!
Οι «Κέλτες» έδειξαν άγριες διαθέσεις από το ξεκίνημα της αναμέτρησης αφού έκλεισαν το πρώτο δωδεκάλεπτο προηγούμενοι με 44-22, ενώ η διαφορά εκτοξεύτηκε στο +44 (82-38) στην λήξη του ημιχρόνου.

Οι γηπεδούχοι δεν σήκωσαν το πόδι από το γκάζι ούτε στην τρίτη περίοδο, με την διαφορά να ανεβαίνει στους 53 πόντους (115-62), ενώ στο τέταρτο δωδεκάλεπτο μπήκαν οι second unit των δύο ομάδων.

Αυτή ήταν και η τρίτη μεγαλύτερη νίκη στην ιστορία των Σέλτικς στο TD Garden, με τους Κέλτες να κλείνουν τελικά το ματς στο +52, στέλνοντας ηχηρό μήνυμα στους υπόλοιπους διεκδικητές του τίτλου.

Ο Τζέιλεν Μπράουν με 29 πόντους ήταν ο πρώτος σκόρερ για τους θριαμβευτές Σέλτικς, ενώ για τους Ουόριορς ξεχώρισε ο Λέστερ Κινόνιες που είχε 17 πόντους, με 5 ριμπάουντ.

[iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/O1lX4k1ygpw?si=3Ifl9rZqpqcUJOx3″ title=”YouTube video player” frameborder=”0″ allow=”accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share” allowfullscreen ]
spot_img
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ