Εφές με ανάρτησή της έδωσε το σύνθημα για τα δύο παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό στην Κωνσταντινούπολη.
Η ομάδα του Λούκα Μπάνκι έκανε το break στο ΟΑΚΑ και πήρε το πλεονέκτημα έδρας, στέλνοντας το δικό της μήνυμα στον κόσμο της ομάδας.
«Δεν τελειώσαμε ακόμα! Το καθήκον μας είναι: να παίξουμε για κάθε στιγμή, κάθε μπάλα με την ίδια φιλοδοξία και επιθυμία και να προχωράμε βήμα βήμα προς τον στόχο μας. Η μοίρα αυτής της σειράς εξαρτάται από τον αγώνα που έχουμε όλοι μαζί.
Αυτή την πεποίθηση θα μεταλαμπαδεύουμε ο ένας στον άλλο όλη την εβδομάδα και θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό τη στιγμή που θα βρεθούμε στις κερκίδες», ανέφερε η Εφές με ανάρτησή της.





