HomeΕλλαδα«Έσβησε» τρία ban η ΑΕΚ

«Έσβησε» τρία ban η ΑΕΚ

Μειώθηκαν τα ban της ΑΕΚ στη FIBA. Η Παγκόσμια Ομοσπονδία μπάσκετ «έσβησε» τα τέσσερα από τα επτά της Ένωσης και, μέσα στις επόμενες δύο μέρες, οι «κιτρινόμαυροι» θα πρέπει να εξαφανίσουν και τα υπόλοιπα τέσσερα.
Ο Μάκης Αγγελόπουλος ενημέρωσε τους ιθύνοντες της FIBA πως υπάρχει η οικονομική δυνατότητα να σβηστούν και τα υπόλοιπα τέσσερα στις επόμενες 48 ώρες.

spot_img
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ