Η ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου έκανε κακή εμφάνιση και ηττήθηκε με σκορ 74-69 από την Τσεντεβίτα Ολίμπια στη Λιουμπλιάνα, σημειώνοντας το τρίτο αρνητικό του αποτέλεσμα στα τελευταία τέσσερα ματς σε όλες τις διοργανώσεις!
Κάπως έτσι, οι «ερυθρόλευκοι» έπεσαν στο ρεκόρ 17-5, έναντι των 19-2 της Παρτιζάν και 19-3 της Μπουντούτσνοστ. Από την άλλη, η ομάδα της Σλοβενίας ανέβηκε στο 13-9 και παρέμεινε στην 6η θέση της βαθμολογίας.
Ο Ντέβιν Ρόμπινσον (15π. με 6/8 σουτ, 6ρ., 2ασ., 2λ. σε 29′) και ο πρώην παίκτης της ΑΕΚ Betsson, Μπρίντον Λεμάρ (15π. με 3/9 σουτ, 4ρ. σε 31′) ήταν οι κορυφαίοι για το σύνολο του Ζβένταν Μίτροβιτς. Από τους ηττημένους, ο Νίκολα Κάλινιτς (18π. με 8/9 σουτ σε 21′) και ο Κόντι Μίλερ-ΜακΙντάιρ (15π. με 5/12 σουτ, 7ασ.) ήταν οι μόνοι διψήφιοι.
Ο Ερυθρός Αστέρας στρέφεται πλέον στην αναμέτρηση με την Αρμάνι Μιλάνο στο Βελιγράδι (13/03, 20:00) για την Ευρωλίγκα, θέλοντας να βάλει τέλος σε αυτό το κακό διάστημα.
Τα δεκάλεπτα: 24-18, 41-39, 54-53, 74-69
Έχασε και από την Ολίμπια o Ερυθρός Αστέρας (video)
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ





