HomeΕλλαδαΜαζί σε τουρνουά στην Κύπρο Ολυμπιακός και Άρης

Μαζί σε τουρνουά στην Κύπρο Ολυμπιακός και Άρης

Σε ένα πολύ δυνατό διεθνές τουρνουά θα παίξουν Ολυμπιακός και Άρης στις 11 και 13 Σεπτεμβρίου. Οι δύο ελληνικές ομάδες θα συμμετέχουν στο τουρνουά «Νεόφυτος Χανδριώτης» στη Λευκωσία, μαζί με Μακάμπι Τελ Αβίβ και Ερυθρό Αστέρα. Οι αγώνες θα γίνουν στο «Τάσσος Παπαδόπουλος-Ελευθερία», που χωρά 6.000 θεατές.

Το πρόγραμμα των αγώνων:

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου
18:30 Άρης-Ερυθρός Αστέρας
20:45 Ολυμπιακός-Μακάμπι Τελ Αβίβ

Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου
16:45 Άρης-Μακάμπι Τελ Αβίβ
19:00 Ολυμπιακός Ερυθρός Αστέρας

spot_img
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ