
Η Εθνική Εφήβων έκλεισε την φάση των ομίλων με ρεκόρ 1-2, επικρατώντας σήμερα της Δανίας.
Ο προπονητής της ελληνικής ομάδας, Ιωσήφ Νικολαϊδης, μίλησε για την αναμέτρηση, αλλά και τη συνέχεια απέναντι στο Βέλγιο.
«Είχαμε την δυνατότητα να ξεκουράσουμε αρκετούς παίκτες σήμερα, να κάνουμε διαχείριση του χρόνου για παίκτες που έπαιξαν ακόμη και πάνω από 40 λεπτά στον χθεσινό αγώνα που πήγε το παιχνίδι στην παράταση. Στο πρώτο ημίχρονο ξεφύγαμε στο σκορ και γι’ αυτό είχαμε αυτήν την δυνατότητα στο δεύτερο.
Τα παιδιά ήταν σήμερα σοβαρά από την αρχή το αγώνα και δεν αφήσαμε περιθώριο στον αντίπαλό μας από τα πρώτα λεπτά. Παίξαμε ομαδικά, που είναι και ο βασικός στόχος μας. Τώρα έχουμε απέναντί μας στο Βέλγιο, το οποίο θα μελετήσουμε για να παρουσιαστούμε έτοιμοι στα χιαστί παιχνίδια».





