
Ο Λουκ Σίκμα αποτελεί και επίσημα παρελθόν από τον Ολυμπιακό, με τους “ερυθρολεύκους” να τον αποχαιρετούν με ένα post στον επίσημο λογαριασμό τους στο twitter.
Ήταν αναμενόμενο, πλέον είναι και επίσημο. Ο Λουκ Σίκμα δεν θα φοράει την φανέλα του Ολυμπιακού την σεζόν 2024/25, αφού οι “ερυθρόλευκοι” αποχαιρέτησαν τον Αμερικανό φόργουορντ με ένα post στο twitter.
?? Luke Sikma thank you for your service! You've been a true team player! Best of luck in your future endeavors! #OlympiacosBC #WeAreOlympiacos #TogetherWeFight pic.twitter.com/TN1X2B7XYq
— Olympiacos B.C. (@Olympiacos_BC) July 3, 2024





