HomeΑρθρογραφίαΓυναικειοΠαυλοπούλου: «Μας ενόχλησε η ήττα από τον Ολυμπιακό, αλλά είναι στο χέρι...

Παυλοπούλου: «Μας ενόχλησε η ήττα από τον Ολυμπιακό, αλλά είναι στο χέρι μας»

Ο Παναθηναϊκός είχε εύκολο έργο κόντρα στον Εύνικο και η Πηνελόπη Παυλοπούλου σημείωσε την κατάσταση που επικρατεί στην ομάδα.
Αναλυτικά όσα δήλωσε η αρχηγός του Παναθηναϊκού:

«Μας έχει ενοχλήσει η ήττα από τον Ολυμπιακό και θέλουμε να βελτιωνόμαστε κάθε μέρα. Για αυτό έχουμε τόση ένταση και κάποιες φορές βγάζουμε περισσότερο νεύρο. Είναι αυτό που χρειαζόμαστε για να συνέλθουμε και να ανεβάσουμε απόδοση.

Κάθε παιχνίδι είναι διαφορετικό. Πρέπει να προσαρμοζόμαστε, να κάνουμε τη δουλειά και να μην ασχολούμαστε με τους διαιτητές και είναι κάτι που μας βοηθάει.

Δε δείξαμε με τον Ολυμπιακό την εικόνα που δείχνουμε όλη τη χρονιά. Μας στοίχισε, αλλά είναι στο χέρι μας να το αποδείξουμε στην πράξη. Η καθεμία ξέρει τι πρέπει να κάνει και έχουμε ένα χρονικό διάστημα για να δουλέψουμε».

spot_img
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ