HomeΑρθρογραφίαGREEK BASKETBALL LEAGUEΠρόστιμο στο Περιστέρι για το ματς με τον Ολυμπιακό

Πρόστιμο στο Περιστέρι για το ματς με τον Ολυμπιακό

Με συνολικό πρόστιμο 1.900 ευρώ τιμωρήθηκε το Περιστέρι για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων του στο ματς με τον Ολυμπιακό.
Για την ίδια αγωνιστική (19η) χρηματική ποινή ύψος 500 ευρώ καλείται να πληρώσει και ο Άρης για τον ίδιο λόγο (υβριστικά) στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Προμηθέα, όπου έδωσαν δυναμικό παρών οι φίλαθλοί του.

Οι σχετικές αποφάσεις του Αθλητικού Δικαστή του ΕΣΑΚΕ:

74/8-3-2024

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Επιβάλλεται στην ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ 1971 ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ (δ.τ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΚΑΕ):
(α) χρηματικό πρόστιμο πεντακοσίων (500,00) ευρώ εξαιτίας υβριστικών συνθημάτων τα οποία δεν έχουν αποδέκτες φυσικά πρόσωπα ή δε συνιστούν προσβολή εθνικών συμβόλων και
(β) ποινή επίπληξης και χρηματικό πρόστιμο χιλίων τετρακοσίων (1.400,00) ευρώ για υβριστικά συνθήματα τα οποία είχαν αποδέκτες φυσικά πρόσωπα, ήτοι συνολικά, μία (1) ποινή επίπληξης και χρηματικό πρόστιμο χιλίων εννιακοσίων (1.900,00) ευρώ, κατά τον αγώνα Πρωταθλήματος με την ομάδα της ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΕ) που διεξήχθη την 4-3-2024.

spot_img
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ