
Μετά απο μια σεζόν στην Ντινάμο Λαντίσπολι της Ρώμης ο Αποστόλης Καλαντζής θα συνεχίζει στην Α2 Αυστρίας και την Ντορνμπιρν Λαιονς.
H δήλωση του Αποστόλη Καλαντζή:Έπειτα από μια σεζόν στην Ρώμη και την ομάδα της Dinamo Ladispoli όπου έζησα πολλές ξεχωριστές εμπειρίες,μου έγινε η πρόταση να αγωνιστώ στο πρωτάθλημα της Α2 Αυστρίας στην ομάδα της πόλης του Dornbirn (Dornbirn Lions). Παράλληλα θα μου δoθεί η ευκαιρία να δουλέψω ως προπονητής στις ακαδημίες της ομάδας U10 και U16. Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ τον προπονητή μου Κωσταντίνο Παπαβασιλείου και την διοίκηση της ομάδας για αυτήν την ευκαιρία και την εμπιστοσύνη τους.





