
Η ιταλική ομάδα με ανακοίνωσή της αποχαιρέτησε τον Νίκολο Μέλι για την προσφορά του τις τελευταίες τρεις σεζόν.
Μέλι… τέλος από την ομάδα του Μιλάνο, με τους Ιταλούς να αποδεσμεύουν και να ευχαριστούν τον έμπειρο ψηλό για την τριετία που φόρεσε τα χρώματα της ομάδας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Αρμάνι:
«Η Αρμάνι Μιλάνο αλλά και η διοίκησή της θέλουν να ευχαριστήσουν τον Νίκολο Μέλι για την προσφορά τους στο σύλλογο τα τελευταία χρόνια και για όσα έχει πετύχει.
Τα ατομικά του ρεκόρ, την κατάκτηση του πρωταθλήματος αλλά και τις αναμνήσεις που θα μοιραζόμαστε για πάντα. Ευχόμαστε για τον ίδιο και την οικογένειά του το καλύτερο δυνατόν για το μέλλον».





