
Ο Δημήτρης Βεργίνης αποτελεί πλέον παρελθόν από τον Πανιώνιο, ύστερα από δύο διαδοχικές ανόδους.
Ο Πανιώνιος κατάφερε να επιστρέψει στη Stoiximan Basket League, ύστερα από απουσία 4 ετών όπου έπαιζε στις μικρότερες κατηγορίες. Ο Δημήτρης Βεργίνης αποτέλεσε έναν από τους βασικούς παίκτες του «ιστορικού» σε αυτή την πορεία ωστόσο όπως έκανε γνωστό ο ίδιος με προσωπική του δήλωση, αν και έχει συμβόλαιο για έναν ακόμη χρόνο, θα αποχωρήσει από τον σύλλογο της Νέας Σμύρνης και θα αναζητήσει τη νέα του ομάδα.
«Μετά από δύο ανόδους, δύο κύπελλα , αξέχαστα συναισθήματα και παρ’ ότι έχω συμβόλαιο σε ισχύ, πήρα την απόφαση να αποχωρήσω από την ομάδα . Ευχαριστώ από καρδιάς όλο τον οργανισμό του Πανιωνίου και περισσότερο απ’ όλα τον υπέροχο και περήφανο κόσμο του για τη μεγάλη αγάπη που εισέπραξα.
Εύχομαι καλή συνέχεια και στο επανιδείν».





