HomeΑρθρογραφίαGREEK BASKETBALL LEAGUEΒεζένκοφ: Άφησε 2,9 εκατ. στο ΝΒΑ και θα εισπράττει 3,5 το χρόνο...

Βεζένκοφ: Άφησε 2,9 εκατ. στο ΝΒΑ και θα εισπράττει 3,5 το χρόνο στην Ευρώπη!

Με μαεστρικές κινήσεις και τον Παναθηναϊκό να παραμονεύει, ο Βεζένκοφ υπέγραψε χρυσή συμφωνία αφήνοντας τα 2,9 εκατ. που θα έπαιρνε φέτος για τα 3,5 εκατ. καθαρά του Ολυμπιακού επί 5 χρόνια!


Μπορεί το συμβόλαιο του Βεζένκοφ να προέβλεπε αμοιβή 6,6 εκατ. δολάρια αλλά πρακτικά αυτό σημαίνει στον Καναδά πως μετά φόρων θα έμεναν στον ίδιο κατά 53% λιγότερα χρήματα: Τουτέστιν 3,1 εκατ. δολάρια, τα οποία σε ευρώ «μεταφράζονται» σε 2,9.

Ο αριστοτεχνικός τρόπος όμως που χειρίστηκε την υπόθεση ο ατζέντης του, Νίκος Λώτσος και το γεγονός ότι ο ίδιος ο αθλητής δεν καταστάλαξε γρήγορα, οδήγησε το κασέ του σε ένα ράλι τιμών που θύμιζε χρηματιστήριο.

Το ετήσιο συμβόλαιο του έφυγε στα 3,5 εκατ. ευρώ, πρακτικά δηλαδή μόνο για τον πρώτο χρόνο θα λάβει 600.000€ περισσότερα από όσα θα λάμβανε στο ΝΒΑ.

Ωστόσο το σπουδαίο deal με τον Ολυμπιακό θα κάνει πλουσιότερο κατά 14 εκατ. ευρώ δεδομένου ότι το ποσό των 3,5 εκατ. ευρώ αφορά μεσοσταθμικά το ετήσιο κλειστό συμβόλαιο της επόμενης 4ετίας ενώ κατά πληροφορίες υπάρχει και option πέμπτου χρόνου για το ίδιο ποσό.

Ο Βεζένκοφ γύρισε στον Ολυμπιακό με σχεδόν 100% αύξηση από το 1,8 εκατ. ευρώ που λάμβανε ετησίως τη χρονιά που βγήκε MVP…

spot_img
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ