HomeΑρθρογραφίαΙσπανιαO Xεζόνια δεν πήγε στην φιέστα της Ρεάλ για το Copa del...

O Xεζόνια δεν πήγε στην φιέστα της Ρεάλ για το Copa del Rey

Οι παίκτες του Τσους Ματέο βρέθηκαν στο Σαντιάγκο Μπερναμπέου για να γιορτάσουν την φιέστα από την κατάκτηση του Σαντιάγκο Μπερναμπέου ωστόσο ο Μάριο Χεζόνια ήταν ο μοναδικός που δεν έδωσε το παρών.
Η Ρεάλ Μαδρίτης κατέκτησε πρόσφατα το Copa Del Rey, επικρατώντας της Μπαρτσελόνα στον μεγάλο τελικό που διεξήχθη στην Μάλαγα. Ο Τσους Ματέο και οι παίκτες του βρέθηκαν στο Σαντιάγκο Μπερναμπέου προκειμένου να πανηγυρίσουν την φιέστα από την κατάκτηση του Κυπέλλου.

Ωστόσο ο Μάριο Χεζόνια, ήταν ο μοναδικός παίκτης που δεν έδωσε το παρών μαζί με τους συμπαίκτες του στο ποδοσφαιρικό γήπεδο της Ρεάλ με τις φήμες για την αποχώρηση του σε ισπανικά δημοσιεύματα να φουντώνουν.

spot_img
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ