
Οι παίκτες του Τσους Ματέο βρέθηκαν στο Σαντιάγκο Μπερναμπέου για να γιορτάσουν την φιέστα από την κατάκτηση του Σαντιάγκο Μπερναμπέου ωστόσο ο Μάριο Χεζόνια ήταν ο μοναδικός που δεν έδωσε το παρών.
Η Ρεάλ Μαδρίτης κατέκτησε πρόσφατα το Copa Del Rey, επικρατώντας της Μπαρτσελόνα στον μεγάλο τελικό που διεξήχθη στην Μάλαγα. Ο Τσους Ματέο και οι παίκτες του βρέθηκαν στο Σαντιάγκο Μπερναμπέου προκειμένου να πανηγυρίσουν την φιέστα από την κατάκτηση του Κυπέλλου.
Ωστόσο ο Μάριο Χεζόνια, ήταν ο μοναδικός παίκτης που δεν έδωσε το παρών μαζί με τους συμπαίκτες του στο ποδοσφαιρικό γήπεδο της Ρεάλ με τις φήμες για την αποχώρηση του σε ισπανικά δημοσιεύματα να φουντώνουν.





