
Ο Γιώργος Μπαρτζώκας στις δηλώσεις του αμέσως μετά την επικράτηση του Ολυμπιακού κόντρα στην Άλμπα στάθηκε στην καλή μέρα που βρέθηκαν οι σουτέρ της ομάδας του.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
Για το ματς: «Υπάρχουν πολλές πτυχές σε αυτό το παιχνίδι που μπορούμε να σταθούμε, αλλά το σημαντικό είναι η νίκη. Είχαμε τους σουτέρ μας σε καλή μέρα σήμερα, ο Κάνααν έβαλε σήμερα 9 τρίποντα. Βρήκαμε ρυθμό στην επίθεση. Δεν ήτα μόνο θέμα άμυνας».
Για το τι είπε στο ημίχρονο: «Δεν είπα κάτι. Απλώς ότι είχαν 63% ποσοστό στα τρίποντα και θα έπρεπε να είμαστε καλύτεροι στο δεύτερο ημίχρονο. Να σταματήσουμε με φάουλ τον ρυθμό τους».





