
Ο Μόουζες Ράιτ στις δηλώσεις του αμέσως μετά τη νίκη του Ολυμπιακού κόντρα στην Άλμπα στάθηκε στο πως ένιωσε στο ντεμπούτο του με τους «ερυθρόλευκους».
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Μου είπαν οι συμπαίκτες μου στο ημίχρονο τι πρέπει να κάνω. Ήμουν κάπως ράθυμος στο πρώτο ημίχρονο. Ήμουν καλός σήμερα. Δεν έχω άγχος. Κάναμε πολλά λάθη και δεχθήκαμε πολλούς στο πρώτο ημίχρονο».





