
Ο Γιάννης Καστρίτης σχολίασε την μεγάλη προσπάθεια του Άρη στο ΣΕΦ, παρά την ήττα των «κίτρινων» στο φινάλε του 2023.
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της ΕΡΤ:
«Κάναμε την προσπάθειά μας. Τα παιδιά έκαναν τεράστια προσπάθεια, ήρθαμε με 9 παίκτες του ανδρικού. Στην πορεία του παιχνιδιού χάσαμε δυο παίκτες. Ο Τολιόπουλος δεν ένιωθε καλά. Δεν ήταν εύκολο. Τα παιδιά έκαναν υπερπροσπάθεια. Κάποια στιγμή κουράστηκαν, ήταν λογικό. Τους αξίζουν πολλά μπράβο και πολλά συγχαρητήρια.
Καλή χρονιά σε όλους».





